Центр коммунальных платежей
ЗАТВЕРДЖУЮ
Директор КП НВФ "ВАС"
В.І.Гориславець
" 29" грудня 2002 р.
ПРАВИЛА
роботи Системи “Комунальні платежі”
Версія 1.01
Дані правила
набирають чинності з 01.01.2003 року.
Дані Правила визначають порядок та умови роботи СИСТЕМИ по збору, обробці, обліку
та нарахуванню комунальних платежів (надалі СИСТЕМА).
Розповсюдження тексту даних Правил повинно розглядатися всіма зареєстрованими
особами як публічна заява (оферта) ЦЕНТРА, адресована юридичним та фізичним
особам укласти угоди приєднання до СИСТЕМИ в якості УЧАСНИКА.
Зміст даних ПРАВИЛ розкривається без обмеження згідно запиту будь-яких зацікавлених
осіб.
Укладення Угоди приєднания проводиться шляхом простого приєднання до умов (акцептів
умов) даних ПРАВИЛ та підписания такої угоди приєднання. З моменту підписання
угоди приєднання УЧАСНИКИ набувають всі права та обов”язки, передбачені даними
ПРАВИЛАМИ.
1.ТЕРМІНИ СИСТЕМИ.
СИСТЕМА – звід правил, даних, програм, які дозволяють проводити нарахування,
враховуючи пільги, субсидії та іншу допомогу по комунальним платежам, а також
приймати та ообробляти сплату за комунальні та інші платежі. Отримувати та створювати
різні зводи та звіти, приймати та передавати дані між УЧАСНИКАМИ СИСТЕМИ.
АБОНЕНТИ – фізичні особи, індивідуальні підприємці, підприємства та організації,
що здійснюють сплату комунальних та інших послуг з використанням СИСТЕМИ.
ОСОБОВИЙ РАХУНОК – неповторний індивідуальний код, присвоєний в СИСТЕМІ кожному
абоненту.
ЕЛЕКТРОННИЙ РАХУНОК – дані в електронному вигляді, пояснюючі нарахування по
кожному виду послуг у одного абонента.
2.УЧАСНИКИ СИСТЕМИ.
УЧАСНИКИ СИСТЕМИ – юридичні або фізичні особи, які уклали з ЦЕНТРОМ угоду приєднання
і цілком приймаючі умови і виконуючі обов”язки, які передбачені угодою та даними
ПРАВИЛАМИ.
В межах СИСТЕМИ передбачені слідуючі статуси: ЦЕНТР, ТРАНСПОРТНІ ВУЗЛИ, РОЗРАХУНКОВІ
ВУЗЛИ, ФІНАНСОВІ УСТАНОВИ, НАДАВАЧІ ПОСЛУГ, ІНФОРМАЦІЙНІ ВУЗЛИ. В залежності
від обставин кожен з УЧАСНИКІВ СИСТЕМИ може приймати на себе виконання функцій,
передбачених для декількох статусів.
2.1.ЦЕНТР – юридична або фізична особа, яка розробляє СИСТЕМУ “Комунальні платежі”,
яка проводить її постійне вдосконалення і має авторські права.
2.2.ТРАНСПОРТНИЙ ВУЗОЛ – юридична або фізична особа, яка уклала угоду приєднання
з ЦЕНТРОМ і виконуюча функції інформаційного транспорту: зберігання інформації,
здійснення авторизованого доступу до інформації, передача інформації.
2.3.РОЗРАХУНКОВИЙ ВУЗОЛ – юридична або фізична особа, яка уклала угоду приєднання
з ЦЕНТРОМ і здійснює розрахункові функції: розрахунок та підготовку електронних
рахунків абонентів, підготовка інформації для всіх УЧАСНИКІВ СИСТЕМИ.
2.4.ФІНАНСОВІ УСТАНОВИ – юридичні або фізичні особи, які уклали угоду приєднання
з ЦЕНТРОМ і мають право згідно діючого законодавства здійснювати прийом грошових
коштів від АБОНЕНТІВ на користь НАДАВАЧІВ ПОСЛУГ
2.5.НАДАВАЧІ ПОСЛУГ – юридична або фізична особа, яка уклала угоду приєднання
з ЦЕНТРОМ і надає абонентам будь-яку послугу.
2.6.ІНФОРМАЦІЙНИЙ ВУЗОЛ - юридична або фізична особа, яка уклала угоду приєднання
з ЦЕНТРОМ і яка обмінюється з ЦЕНТРОМ інформацією.
3.ПРАВА ТА ОБОВ”ЯЗКИ УЧАСНИКІВ.
3.1. Права та обов”язки ЦЕНТРА.
3.1.1Обов”язки ЦЕНТРА:
3.1.1.1.ЦЕНТР зобов”язується шляхом укладення угод організувати через ФІНАНСОВІ
УСТАНОВИ збір платежів АБОНЕНТІВ НАДАВАЧІВ ПОСЛУГ.
3.1.1.2.Забезпечити розробку програмного забезпечення (ПЗ) і структури зберігання
інформації для вирішення задач:
- збору платежів з АБОНЕНТІВ;
- розрахунки нарахування, пільг та субсидій;
- формування необхідних звітів та зводів.
3.1.1.3.ЦЕНТР зобов”язується надати можливість ФІНАНСОВИМ УСТАНОВАМ здійснювати
збір платежів на користь НАДАВАЧІВ ПОСЛУГ з використанням СИСТЕМИ.
3.1.1.4.Використовувати для роботи и розробки ПЗ виключно ліцензійне програмне
забезпечення.
3.1.1.5.Контролювати своєчасність перерахувань НАДАВАЧАМ ПОСЛУГ грошових коштів,
прийнятих ФІНАНСОВИМИ УСТАНОВАМИ.
3.1.1.6.Надати всім УЧАСНИКАМ СИСТЕМИ місце на носіях інформації СИСТЕМИ для
розміщення службової інформації, а також обчислювальні потужності та програмне
забезпечення, обумовлене для УЧАСНИКА кожного статуса.
3.1.1.7.ЦЕНТР зобов”язується забезпечити зберігання інформації в СИСТЕМІ не
менш ніж за попередні три роки.
3.1.1.8.ЦЕНТР гарантує виправлення помилок в програмному забезпеченні СИСТЕМИ
протягом 14 днів з моменту виявлення помилок.
3.1.1.9.ЦЕНТР зобов”язується в разі необхідності проводити планові профілактичні
заходи, пов”язані з припиненням роботи СИСТЕМИ, кожного останнього робочого
дня місяца з 14.00 години до 8.00 години ранку слідуючого дня.
3.1.2.Права ЦЕНТРА.
3.1.2.1.Визначати стратегію і принципи побудови СИСТЕМИ, за участю зацікавлених
Учасників змінювати програмне забезпечення, структуру даних і дані ПРАВИЛА в
порядку, встановленому в п.6.1 даних ПРАВИЛ
3.1.2.2.Здійснювати модернізацію програмного забезпечення (ПЗ) СИСТЕМИ, встановленої
у УЧАСНИКА з попереднім повідомленням УЧАСНИКА.
3.1.2.3.Надати інформаційні та рекламні матеріали всім УЧАСНИКАМ СИСТЕМИ, в
тому числі матеріали для ознайомлення АБОНЕНТІВ із змінами в правилах нарахування
комунальних платежів, наданням пільг, умовах акцій НАДАВАЧІВ ПОСЛУГ та іншу
інформацію.
3.1.2.4.Призупинити обслуговування будь-якого УЧАСНИКА в СИСТЕМІ у випадку невиконання
вимог ним угоди приєднання та даних ПРАВИЛ, про що в той самий день повідомити
УЧАСНИКА письмово.
3.1.2.5.Укласти угоди приєднання з усіма УЧАСНИКАМИ СИСТЕМИ.
3.1.2.6.Отримувати обумовлену в угоді приєднання суму комісійної винагороди.
3.2.Права та обов”язки РОЗРАХУНКОВОГО ВУЗЛА.
3.2.1.Обов”язки РОЗРАХУНКОВОГО ВУЗЛА.
3.2.1.1.Проводити нарахування по АБОНЕНТАХ НАДАВАЧІВ ПОСЛУГ на підставі отриманої
від них інформації.
3.2.1.2.Розподіляти інформацію про сплату і субсидії по особових рахунках АБОНЕНТОВ
не пізніше 1-го числа кожного місяця.
3.2.1.3.Повністю формувати електронні рахунки по АБОНЕНТАМ НАДАВАЧІВ ПОСЛУГ
не пізніше 1-го числа кожного місяця.
3.2.1.4.Не пізніше 1 числа кожного місяця формувати в електронному вигляді повний
реєстр сплати комунальних послуг по НАДАВАЧАМ ПОСЛУГ.
3.2.1.5.Вести “історію” особових рахунків АБОНЕНТІВ НАДАВАЧІВ ПОСЛУГ з моменту
створення Центру в електронному вигляді.
3.2.1.6.Вести архів документів, отриманих від НАДАВАЧІВ ПОСЛУГ, які впливають
на стан особових рахунків.
3.2.1.7.Проводити виправлення виявлених помилок зі складанням відповідного документу
якнайшвидше.
3.2.1.8.Надавати в ЦЕНТР підготовлену інформацію про нарахування не пізніше
1-го числа кожного місяця в форматах ЦЕНТРУ.
3.2.1.9.Розробляти за письмовим зверненням НАДАВАЧІВ ПОСЛУГ програмне забезпечення
для звітів. Розробка нового ПЗ проводиться як найшвидше, але не більш, ніж за
10 днів, а сума оплати обумовлюється за окремою домовленістю Сторін.
3.2.1.10.Використовувати для роботи та розробки ПЗ ліцензійне програмне забезпечення.
3.2.2.Права РОЗРАХУНКОВОГО ВУЗЛА.
3.2.2.1.Своєчасно отримувати від УЧАСНИКІВ СИСТЕМИ всі необхідні дані для проведення
розрахунків в обумовлені терміни (див.пп.3.5.1.1 та 3.5.1.3).
3.2.2.2.Вимагати від УЧАСНИКІВ СИСТЕМИ завірені паперові копії необхідних документів
для проведення нарахувань або коригування оплати.
3.3. Права та обов”язки ТРАНСПОРТНОГО ВУЗЛА.
3.3.1.Обов”язки ТРАНСПОРТНОГО ВУЗЛА.
3.3.1.1.Забезпечити передачу даних між всіма учасниками СИСТЕМИ зі швідкістю,
достатньою для функціонування СИСТЕМИ (9,6 кбіт/с – робочі місця ФІНАНСОВИХ
УСТАНОВ, 28,6 кбіт/с – всі інші робочі місця).
3.3.1.2. Усувати пошкодження в обслуговуваємих лініях в термін не більше ніж
10 днів, в орендованих – згідно умови оренди.
3.3.1.3.Надати можливість УЧАСНИКУ СИСТЕМИ альтернативне підключення (за додаткову
оплату) на час вихода із ладу основного каналу.
3.3.1.4.Забезпечити захист передаваємих даних та їх цілісність.
3.3.1.5.Перевіряти пересилаєму інформацію на наявність відомих вірусів та проводити
негайну локалізацію.
3.3.1.6.Використовувати для роботи та розробки ПЗ ліцензійне програмне забезпечення.
3.3.2.Права ТРАНСПОРТНОГО ВУЗЛА.
3.3.2.1.Проводити регламентні роботи згідно затвердженого ЦЕНТРОМ графіка.
3.3.2.2.Вимагати від УЧАСНИКІВ СИСТЕМИ суворого дотримання правил експлуатації
каналів та обладнання зв”язку.
3.3.2.3.Проводити відключення УЧАСНИКІВ СИСТЕМИ від ЦЕНТРА у випадку порушення
правил експлуатації обладнання та умов угод приєднання.
3.4.Права та обов”язки ФІНАНСОВИХ УСТАНОВ.
3.4.1.Обов”язки ФІНАНСОВИХ УСТАНОВ.
3.4.1.1.Приймати від абонентів за допомогою СИСТЕМИ платежі за комунальні та
інші послуги з видачею АБОНЕНТУ квітанції або фіскального чека встановленої
Законом форми.
3.4.1.2.Повідомляти бажаючих провести оплату АБОНЕНТІВ про зміст виставлених
СИСТЕМОЮ електронних рахунків.
3.4.1.3.Перераховувати отримані від АБОНЕНТІВ платежі (за винятком комісійних)
згідно документів, сформованих СИСТЕМОЮ, на розрахункові рахунки, які вказані
в документах, підготовлених СИСТЕМОЮ в обумовлений в угодах приєднання термін
(самостійно нараховувати і сплачувати пеню, яка дорівнює двом ставкам НБУ за
кожен день прострочки).
3.4.1.4.Повідомляти в ЦЕНТР у форматах ЦЕНТРА щоденно до 9.00 години слідуючого
дня про проведені перерахунки за попередній день на користь всіх УЧАСНИКІВ СИСТЕМИ
а в останній день місяця - до 17.00 поточного дня.
3.4.1.5.Не допускати до обслуговування АБОНЕНТІВ на автоматизованих касах непідготовлених
касирів (без посвідчення, виданого ЦЕНТРОМ).
3.4.1.6.Повідомляти в письмовій формі про всі відмови та виявлені помилки роботи
СИСТЕМИ в термін не більше 1 доби.
3.4.1.7.Проводити повернення коштів АБОНЕНТАМ згідно діючого законодавства та
ураховуючи додаткові можливості СИСТЕМИ.
3.4.1.8.Перераховувати комісійну винагороду ЦЕНТРУ одночасно з перерахуванням
коштів НАДАВАЧАМ ПОСЛУГ.
3.4.1.9.Зробити доступним для АБОНЕНТІВ огляд письмових повідомлень та об”яв,
які видаються ЦЕНТРОМ.
3.4.1.10.Узгоджувати з ЦЕНТРОМ графік роботи автоматизованих кас.
3.4.1.11.Самостійно нести відповідальність за використання неліцензійного ПЗ,
яке використовується на обчислювальній техниці, підключеній до СИСТЕМИ.
3.4.1.12.Повідомляти в письмовій формі про всі допущені помилки персоналу у
день допущення помилки.
3.4.1.13.Суворо дотримуватись інструкції по роботі з програмою “Каса”. Проводити
в кінці робочого дня звіряння оборотів на фіскальному реєстраторі та програмі.
Проводити закриття касового дня.
3.4.1.14.Перераховувати НАДАВАЧАМ ПОСЛУГ отримані від АБОНЕНТОВ платежі за винятком
комісійних однією сумою за кожен день роботи, незалежно від кількості приймальних
пунктів та незалежно від змін їх роботи.
3.4.1.15.Готувати за допомогою ПЗ для НАДАВАЧІВ ПОСЛУГ паперові підписані копії
реєстрів прийнятих платежів.
3.4.2.Права ФІНАНСОВИХ УСТАНОВ.
3.4.2.1.Отримувати комісійну винагороду згідно умови приєднання.
3.4.2.2.Використовувати програмне забезпечення, яке надано ЦЕНТРОМ на час дії
угоди.
3.4.2.3.Отримувати за допомогою програмного забезпечення ЦЕНТРА підсумкові форми
звіту .роботи всіх кас банку з файлами проводок в ОДБ.
3.4.2.4.Платно, згідно умов приєднання, отримувати по “гарячій лінії” консультації
спеціалістів ЦЕНТРА.
3.4.2.5. Вимагати від ЦЕНТРУ (за додаткову плату) проводити навчання спеціалістів
для роботи на програмному забезпеченні, яке надане ЦЕНТРОМ.
3.5. Права та обов”язки НАДАВАЧІВ ПОСЛУГ.
3.5.1.Обов”язки НАДАВАЧІВ ПОСЛУГ.
3.5.1.1.До 25 числа кожного місяця передавати в ЦЕНТР всі зміни за минулий місяць,
які стосуються до своїх АБОНЕНТІВ, також відомості про прописку, виписку та
про реєстрацію пільг для тих НАДАВАЧІВ ПОСЛУГ, які це здійснюють. Вся інформація
передається в форматах ЦЕНТРА.
3.5.1.2.Не пізніше ніж за 3 робочих дні інформувати письмово ЦЕНТР про зміни
своїх банківських реквізитів.
3.5.1.3.До 26 числа кожного місяця письмово інформувати ЦЕНТР про зміни тарифів,
алгоритмів нарахування, пільгах АБОНЕНТІВ, збоях в наданні послуг.
3.5.1.4.Проводити перевірку підготовленої ЦЕНТРОМ інформації (зводів та звітів,
а також любої іншої доступної інформації).
3.5.1.5.Своєчасно (згідно угоди приєднання) сплачувати рахунки ЦЕНТРА при проведенні
через СИСТЕМУ безготівкових платежів.
3.5.1.6.Самостійно нести відповідальність за використання неліцензійного ПЗ,
яке використовується на обчислювальній техніці, підключеній до СИСТЕМИ.
3.5.1.7.Перевіряти сформоровані електронні рахунки АБОНЕНТІВ до 5 числа кожного
місяця.
3.5.2.Права НАДАВАЧІВ ПОСЛУГ.
3.5.2.1.Використовувати протягом терміну дії угоди приєднання програмне забезпечення
ЦЕНТРА для перегляду інформації про нарахування та “історії” по кожному особовому
рахунку АБОНЕНТА, формування зводів та звітів.
3.5.2.2.Вимагати усунення виявлених помилок не більш як в 3-и денний термін
з моменту надання письмового повідомлення.
3.5.2.3.Робити заявки в письмовій формі на розробку нового програмного забезпечення.
3.5.2.4.При встановленні мережевого ПЗ отримувати дані про оплату та всіх змінах
в “реальному часі”.
3.5.2.5.Робити заявки в усній формі на термінове (протягом 1 доби) разове формування
необхідної звітності.
3.5.2.6.Отримувати по “гарячій лінії” консультації спеціалістів ЦЕНТРА (за умов
заключення додаткової угоди).
3.5.2.7.Вимагати від ЦЕНТРА (за умов заключення додаткової угоди). проводити
навчання спеціалістів для роботи на програмному забезпеченні, яке передано ЦЕНТРОМ.
3.6.Права та обов”язки ІНФОРМАЦІЙНОГО ВУЗЛА.
3.6.1.Обов”язки ІНФОРМАЦІЙНОГО ВУЗЛА.
3.6.1.1.Своєчасно (згідно угоди приєднання) вносити в СИСТЕМУ інформацію, обумовлену
в угоді приєднання.
3.6.1.2.Сповіщати ЦЕНТР негайно про виявлені помилки в письмовій формі.
3.6.1.3.Самостійно нести відповідальність за використання неліцензійного ПЗ,
яке використовується на обчислювальній техніці, підключеній до СИСТЕМИ.
3.6.2. Права ІНФОРМАЦІЙНОГО ВУЗЛА.
3.6.2.1.Отримувати необхідну (обумовлену в угоді приєднання) інформацію з ЦЕНТРУ.
3.6.2.2.Використовувати протягом дії Угоди приєднання програмне забезпечення
ЦЕНТРА для ІНФОРМАЦІЙНОГО ВУЗЛА.
4.ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ УЧАСНИКІВ СИСТЕМИ.
4.1.У випадку використання УЧАСНИКОМ програмного забезпечення СИСТЕМИ з метою
не передбаченою Угодою приєднання, або при порушенні УЧАСНИКОМ Угоди приєднання
та ПРАВИЛ (або вводу в СИСТЕМУ заздалегідь невірної або неповної інформації)
порушенні авторських та/або майнових прав ЦЕНТРА у відношенні ПЗ СИСТЕМИ, ЦЕНТР
має право в односторонньому порядку припинити або призупинити доступ УЧАСНИКА
до СИСТЕМИ, і одночасно направити йому письмове повідомлення про причини відключення.
4.2.УЧАСНИКИ СИСТЕМИ зобов”язуються зберігати конфіденційність інформації, яка
знаходиться у СИСТЕМІ.
4.3.За неналежне або несвоєчасне виконання УЧАСНИКАМИ своїх обов”язків, передбачених
даними ПРАВИЛАМИ та Угодою, УЧАСНИКИ несуть відповідальність у відповідності
до діючого законодавства, укладених угод та даних ПРАВИЛ.
4.4.У випадку збоїв в СИСТЕМІ або наявності інших обставин, через які виникли
надлишкові перерахування, недоперерахування або неперерахування грошових коштів
НАДАВАЧУ ПОСЛУГ, пов”язаних з роботою СИСТЕМИ, ЦЕНТР зобов”язується протягом
2 (двох) робочих днів усунути наслідки таких збоїв або обставин та забезпечити
належне формування звітності. Штрафні санкції збоку сторони, яка допустила недоперерахування,
перерахування в неповному обсязі або неперерахування надлишкових грошових коштів,
які виникли внаслідок вищевказаних збоїв або обставинами, не відшкодовуються,
якщо наслідки усунені протягом 2-х робочих днів.
5.ФОРС-МАЖОР.
5.1.УЧАСНИКИ звільняються від відповідальності за часткове або повне невиконання
зобов”язань, передбачених Угодою приєднання або ПРАВИЛАМИ, у випадку виникнення
обставин непереборчої сили, які впливають на виконання УЧАСНИКОМ своїх зобов”язань,
які виникли внаслідок подій надзвичайного характеру, які неможливо було передбачити,
або попередити розумними мірами.
5.2.До обставин непереборчої сили відносяться події, на які УЧАСНИКИ СИСТЕМИ
не можуть вплинути і за виникнення яких вони не несуть відповідальності, наприклад,
землетруси, повені, урагани та інші стихійні лиха: війни, воєнні дії, пожежі,
аварії, а також постанови або розпорядження органів державної влади та управління.
5.3.УЧАСНИК, який не в змозі виконати свої зобов”язання в силу виникнення обставин
непереборчої сили, зобов”язаний негайно інформувати ЦЕНТР про виникнення таких
обставин в письмовій формі і повідомити дані про характер обставин, дати оцінку
їх впливу на виконання та можливий термін виконання зобов”язань. ЦЕНТР розповсюджує
таку інформацію, отриману від УЧАСНИКА не пізніше слідуючого робочого дня з
моменту отримання такої інформації від УЧАСНИКА або з моменту, коли ЦЕНТРУ стало
відомо про неможливість виконання УЧАСНИКОМ зобов”язань, в зв”язку з виникненням
обставин непереборчої сили.
5.4.У випадку виникнення обставин непереборчої сили термін виконання зобов”язань
відкладається на термін дії таких обставин та їх наслідків. У випадку виникнення
спору про час початку та закінчення дії форс-мажорних обставин, він вирішується
шляхом надання документального підтвердждення строків цих обставин, виданих
відповідними компетентними державними органами.
5.5.ЦЕНТР не несе відповідальності за порушення в роботі СИСТЕМИ УЧАСНИКАМИ
СИСТЕМИ, окрім ЦЕНТРУ, які виникли внаслідок::
некваліфікованого обслуговування або несправності обладнання (в тому числі каналів
зв”язку) УЧАСНИКІВ, третіх осіб, які призначені для роботи в СИСТЕМІ;
некваліфікованого використання УЧАСНИКОМ системного програмного забезпечення,
яке призначено для використання в СИСТЕМІ;
некваліфікованих дій з боку персоналу УЧАСНИКА, які працюють з програмним забезпеченням
СИСТЕМИ, в тому числі несанкціонованого доступу неуповноважених осіб до даних
СИСТЕМИ;
надання УЧАСНИКОМ інформації, яка містить заздалегідь невірну та/або неповну
інформацію, або у форматі, який не відповідає ПРАВИЛАМ і Угодам приєднання;
неузгодженого з ЦЕНТРОМ встановлення УЧАСНИКОМ додаткового апаратного та/або
програмного забезпечення на обладнанні,яке використовується в СИСТЕМІ;
помилок АБОНЕНТІВ.
6.ПОРЯДОК ВНЕСЕННЯ ЗМІН ТА ДОПОВНЕНЬ ДО ПРАВИЛ.
6.1.ЦЕНТР має право самостійно за участю зацікавлених Учасників змінювати дані
ПРАВИЛА. Нову редакцію ПРАВИЛ з внесеними змінами та доповненнями ЦЕНТР розміщує
в СИСТЕМІ за адресою vas.com.ua/vas_pr.asp не менш, ніж за 3 (три) дні з
моменту затвердження нової редакції ПРАВИЛ директором ЦЕНТРА.
6.2.У випадку незгоди УЧАСНИКА на роботу в СИСТЕМІ у відповідності з новими
ПРАВИЛАМИ, УЧАСНИК повинен розірвати Угоду приєднання до СИСТЕМИ до моменту,
коли набере чинності нова редакція ПРАВИЛ . З такого моменту УЧАСНИКИ та ЦЕНТР
при роботі в СИСТЕМІ керуються положеннями нових ПРАВИЛ.
Перелік змінених пунктів (у рівнянні з версією Правил 1.00)
п.3.1.2.2
п.3.1.2.4
п.3.2.1.5
п.3.2.1.7
п.3.2.1.9
п.3.5.2.2
п.3.5.2.5
п.3.5.2.7
п.4.4
п.5.5
п.6.1
Додаток 1 Технічні умови на підключення
нового робочого місця
Cейчас на сайте: 8 человек(а).